Test – pozitivna slika o sebi za 16 dana

pozitivna slika o sebi.jpgUspjela sam. Završila sam je sinoć. Naime, jedan od voditelja meditativnih metoda iscijeljenja duše i tijela Artie Wusavjetuje kako moramo razgovarati sa svojim unutrašnjim ja te dati mu slobodu da se izvrišti, kaže šta misli, a nakon toga mi možemo da nastavimo živjeti život bez krivnje, stresa, negativnosti.

Jedan od načina je i da započnemo svako veče voditi dnevnik o svojim pozitivnim osobinama, a za početak je dovoljno 16 dana, nakon čega ćete sigurno osjećati nešto lijepo, uspješno i ponosno u vezi vas samih. Učinila sam to, danas je dan 17. i evo kako je to teklo. Već drugi dan sam zaboravila da naveče ispišem šta sam htjela, ali naredni sam odmah ujutru to uradila, a onda se trudila da radim stvari u toku jednog dana zbog kojih ću imati šta da napišem, odosno zbog kojih ću imati pozitivnu sliku o sebi – nije loša motivacija, zar ne? 

Rezultat je da sam se potrudila da samu sebe zadivim, u život sam uvrstila neke stvari koje sam do tada već zaboravila, a sebe osudila na zagrobni život – kao npr. šnale u kosi, nova boja kose, nova sjena za oči, šminkanje uopšteno, vraćanje forme kroz kratke blic vježbe, dok se ne snađem za novac za intenzivne treninge ili dok se samo tijelo ne povrati, zatim posvećenost mojim ljubavima vezanim za knjigu i duhovno sazrijevanje – Bontonu i Obogaćivanju svoga rječnika, a takođe znatan pomak i u oporavku od porođaja – i psihički i fizički lagano jačanje i postajanje jačom. A što je najvažnije od svega – vraćam radost u svoj život, a sve negativno veoma oštro odstranjujem. Jer se ne mogu više potpisivati na sve pesimizmom, vrijeme je da se vratim samoj sebi.

A najbolje je od svega da kraj sebe imam čovjeka koji je spreman da čim bude prilike meni ispuni želju koju sam sebi uskratila – a to je da nastavim sa studijama i postanem magistar.

5 thoughts on “Test – pozitivna slika o sebi za 16 dana

    1. Hvala na riječima podrške, ponekad je ljubaznost jedino što nam može biti od pomoći. I da, planiram nastaviti, Sartrov komplet je spreman za završni rad, ali najvažnije u svemu tome je njegovanje istih vrijednosti sa ljudima pored sebe. Nekome je to besmisleno.

      Liked by 1 person

Leave a Reply

