OVO VIDIM Samo da pogledam, puta dva

Sa Jovanom sam i Miroslavom ispred zgrade, guram kolica, ne sjećam se tačno da li ja ili Miroslav. Konačno je došao lijep sunčan dan i može čak i Jovana da se šeta bez kape. Sada je prilika da malo i prohoda, tamo gdje stanemo na kratko.

Odmah do izlaza na glavnu cestu nalazi se kontejner. Žena ide pored nas sa lijeve strane, starija je, ali nije prešla 50-tu, nego je samo postarana, hoda sporo. Sa lijeve strane nosi torbu okačenu o rame, a sa desne jednu saksiju cvijeća u providnoj manjoj klasičnoj kesi, cvijeće liči na maćuhice. Odjednom, prelazi sa desne strane i prilazi ka kontejneru, i nije ga prošla, kako sam i naslutila. I nije samo ni bacila pogled – gledala je pažljivo lijevo-desno tražeći nešto njoj zanimljivo. Ne znam šta.

Razmišljam: Na suncu mi se sada vidi bakarni odsjaj na kosi. Pokušala sam preći u crvenu boju, a sada izgledam kao zastava – crna dlaka na vrhu, crvena pri korijenu (nekih pola cm) opet moja prirodna tamnija boja na porastu. I sada je puštam dok ne poraste dovoljno da se prefarbam u red copper nijansu. Potrajaće malo. Dalje…Trebam uzeti magnezijum u As-u, jer sam do sada pila željezo, pa sada da promijenim šumeće, jer se baš i ne osjećam najbolje – teže hodam, brzo se zamaram, a i san mi je loš.

Stali smo da napravim selfi sa Jovanom prije nego što ćemo krenuti do As-a, bliže Centrumu. Jovana nosi novu kapicu i jaknu, pa da pošaljem tati slike da pogleda kako joj sve stoji.

Jedan kontejner se nalazi uz glavnu cestu, Majke Jugovića, preko puta benzinske. Čovjek je na njemu. Tačnije u njemu. Mlađi čovjek, u 40-im godinama, mršav. Ima kapu.

Put je bio jako kratak, vratili smo se brzo, jer se Jovana uneredila.

Leave a Reply

