SKUPI ZDRAVI ŽIVOT Koliko košta – alkalna dijeta

Nije mi bilo mrsko da sinoć uzmem jedan dan alkalne dijete, u stvari dijete bazirane na nekiselim sastojcima, što god to značilo i da stavim na papir koliko zapravo košta jedan, samo jedan dan zdrave (pod pretpostavkom da zaista jeste zdrava ishrana).

A zašto sam to uradila? Jer sam nedavno sebi priuštila jedan izlet na navodno besplatan trening, jer bih stvarno voljela da povratim nekadašnju okretnost i skinem par kilograma, a u stvari sam naišla na nešto poput čang-šlang ratnih čajeva kojim su nam izbijali mozak. U pitanju je Herbafast program za mršavljenje gdje ne moraš čak ni da vježbaš – inače, cijena ubrzanog programa je 300,00 maraka, a besplatan je u stvari trenerov diktatorski govor ponedjeljkom i petkom od 6 do 7 – dakle, samo jedan termin u kojem naravno i ne možeš ništa učiniti. A paket šejk doručaka, a možda i večere, što je na nekakav način u stvari preparat za mršavljenje košta 75 KM i traje sedam dana ako si na brzom programu. Pa ko voli nek izvoli.

Tu je prisustvovala i jedna mlada majka koja se hvali zdravom ishranom i u stvari trošenjem velike količine novca na stvari koje možda i pomažu, ali da li to sebi mogu priuštiti?

A sam trener je drzak i mlad čovjek koji se odmah uspio pohvaliti da je razveden, trenira sambu, ima ćerkicu i bio je komercijaliste nekih sedam do deset godina. Šlag je bila njegova slika u donjem vešu koju je pokazao djevojci preko puta na zahtjev. A napad je bio sljedeći: Koliko grickalica pojedeš danas? Koliko čaša vode si popila? Jesi sigurna? I niz bljutavih pitanja, a najviše fokusa je na doručku – jesi li doručkovala, kad, šta, koliko…

Alkalna dijeta

Doručak: Kajgana od 2 jajeta – uzećemo karton od 10 kom. 2,5 KM
mladi sir – neka je 3,00 KM
paprika, recimo jedan komad – 0,8 KM
čaj od đumbira – neka je 2,00 KM.

Užina: pola šake badema ili – 3,oo KM (neka u šaci stane oko 100 g, s obzirom da je kila oko 30,oo KM
nekoliko svježih šargarepa ili – neka bude 1,oo KM
1 banana – 0,70 KM.

Ručak: barena piletina sa šopskom salatom – piletina, 3,00; šopska salata:
paprika – dodatno 1,oo KM; paradajz – 1,50 KM; krastavac – 1,5; luk – 0,50 KM, i sir kao sastavni dio šopske salate, a treba biti tvrd i bijel – vlašićki neka košta komad 5,oo KM.
200 g brokolija – neka je samo 1,2 KM, jer se može naći i jeftinije pakovanje u smrzutom povrću.
preliveno maslinovim uljem – uzmimo 250 ml za 5,ooKM
sok od limuna – o,50 KM jedan komad.

Užina: suve smokve, 2,00KM.

Večera: riba, piletina ili ćuretina sa zelenom salatom prelivenom sokom od limuna i lanenim ili maslinovim uljem.

riba za 5,00 KM, zelena salata – 2,00 KM, limun – 0,5o i iskoristićemo već kupljeno maslinovo ulje.

A sada račun:
Dok sam stigla do večere imala sam ceh preko 3o.00 KM, a sada pošto sam završila, ceh je – 40.00 KM. U redu. Koliko plata treba da bude za ovakvu ishranu tokom 30 dana? 40 x 30=1200.00KM. Zbog toga ne mogu ni čitati ni slušati slično.

Pitanja nemaštine, javne kuhinje, genetski modifikovane hrane, strogog posta, veganstva, nezaposlenosti, neinformisanosti,potrošačkog društva, ovisnosti o šopingu, globalne indiferentnosti i tome slično su problemi u koje se zalazi sa jednim ovako predstavljenim obrokom.

 

 

 

3 thoughts on “SKUPI ZDRAVI ŽIVOT Koliko košta – alkalna dijeta

  1. U D&M marktu ima proizvod, za alkalnost organizma. Imam iskustva sa kilogramima (kad se razvedes, to ti prvo daju, zdebljas se 10 kg, skidas ih godinama. Jedva. Pucka kuhinja..jela tamo..ukusno ali odjednom primjetis neko sako koje kao samo raste,napuhujes se. Pocnem jesti doma leso, kuhano, bez masnoca. Kuhana 2 jaja iz eko uzgoja, za dorucak. Nesto malo veceri. Povrce i meso. Ne jedem tjesteninu, kruh samo par snitica. Nalaz krvi jucer??! Trigliceridi 3 (max 1.7) a kolesterol 8.
    Sta izbaciti kad setam 10 km dnevno, jedem leso. Kazu stress..a jbg..Sto sad. Kupila sam jabucni ocat, dm markt,16 kn, necu jaja nikako jesti, ni kavu piti, ni maslac a slatko ne jedem nikako. Nalazi krvi ponoviti za 4 tjedna..

    Liked by 1 person

  2. Poštovanje,
    Mene je spasilo Banj brdo. Uzvišica do koje ideš 4 kilometra, i nazad još 4. Linija odlična. Do tada sam trčala i radila Hatha jogu. I slab rezultat. Sada više ne tolerišem mučenje tijela, odnosno osjetljivija sam na rasipanje energije, a trudnoća me je bacila unazad 15 godina. Doduše, stres može uzrokovati i debljinu i mršavost, kako kada vagne. Kada sam raskinula prvu ozbiljniju vezu nakon 3 godine smršala sam do tada meni nezamislivih ne znam ni sama nekih 6 kg za sedam dana – prepolovila sam se. Možda je i štitna žlijezda u pitanju. U svakom slučaju treba sve isprobati, tačno.
    Iskreno, Ana

    Like

Leave a Reply

