KUGA Kyle Thompson

Kyle Thompson je počeo snimati sa 19 godina. Pažnje su mu privukle napuštene kuće, prazne šume i obično je u svim fotografijama on sastavni dio.

Svojim radom  učahuruje narativ prolaznosti. Neegzistirajuče priče koje žive samo za momenat rascjepa.

Upravo mi je odobren tekst koji će biti objavljen u maju a nosi naziv rascjep. Kao što se Kyle dotiče prolaznog u smislu smrtnog, bez mogućnosti za nastavak bilo čega smislenog dalje, tako sam u Rascjepu svojim, recimo smislenim, narativom (jer ako narativ postoji onda ima smisla) opisala omču koju Kyle stvara svojim razbijenim fotografijama.

Fotografije su iz zbirke pod imenom Kuga, iz 2014. godine. Odabrala sam tu godinu jer sam tada doživjela jedan Rascjep, koji ne prolazi. Kao i svi. A filozofi obično obrađuju ono što je prošlo, a ne što traje, pa tako i meni leži više taj metod. Kasnije ću prikazati i novije, mnogo snažnije radove.


Kuga, 2014. godina

With kind permission of K.T.

plague1plague2plague3plague4

(Izvor: Kyle Thompson)

2 thoughts on “KUGA Kyle Thompson

    1. Poštovanje,
      I ja sam se zagledala u žohare da vidim da li su to u stvari živa stvorenja i čini mi se da su zaista živi, a oni koji se čine plastičnima su mrtvi. Mene zadivljuje ovo nošenje sa bolešću i takvim stanjima uma kojima se Kyle bavi. A četvrta fotografija je čak suviše istakla mlado zdravo tijelo naspram spomenute bolesti.
      Iskreno, Ana

      Liked by 1 person

Leave a Reply

