TREĆA SREĆA Od danas smo korisnici prve Bibiloteke igračaka BiH

Od danas smo korisnici prve Bibiloteke igračaka u BiH i tako nam se ispunila želja kojoj smo se već mjesecima nadali.

Naime, Biblioteka igračaka postoji u regionu već odavno, ali kada sam pokušala da joj pronađem destinaciju u našoj republici – ni traga. Jedino sam našla podatke vezano za kninsku biblioteku igračaka u susjednoj nam Hrvatskoj o čijim plemenitim namjerama možete pročitati klikom na: Eko knjižnica igračaka u Kninu.

Zašto treća sreća?

Ja sam već u nedjelju bila na putu za Biblioteku, međutim Google maps me je izdao – kada ukucamo adresu Biblioteke – Đure Đakovića 10, Google automatski prebacuje na Đure Jakšića 10, tako da se potraga iskomplikovala, te sam završila na parkingu javnog vrtića ‘Zvjezdica’, pa upitavši prodavača lubenica za put, došla do privatnog vrtića ‘Kolibri’ čija vlasnica me je uputila na ‘tiramisu’ zgradu, ali do koje i ona dolazi samo pješke.

Juče sam krenula drugi put i sada smo stigle u 16:16, i ‘poljubile vrata’. Iako je radno vrijeme od 7:30 do 16:30, ali nikada ne znaš kada se nešto moglo desiti da se ode s posla ranije. I danas smo konačno pristupile u jutarnjim časovima i Jovana je zaista oduševljena, a malo li je reći da sam i ja takođe. Inače za igračke, bilo didaktičke ili one plišane treba odvojiti mnogo novca, dijete ih se  brzo zasićuje, a ovdje je članarina i preuzimanje igračaka potpuno BESPLATNO.

Sa srećom u daljnjem radu, a ja do tada pazim na Jovanu i igračke (može se uzeti tri komada), koje se vraćaju nakon 7 do 10 dana.

djeca_resize

Za sve informacije, obratite im se putem FB stranice Servis centar “Dajte nam šansu – Zvjezdice” Banja Luka.

 

One thought on “TREĆA SREĆA Od danas smo korisnici prve Bibiloteke igračaka BiH

Leave a Reply

