DOBROTI NEMA KRAJA Obasute igračkama i ljubavlju

Sve je krenulo sa plišanim zekom kojeg smo izdvojile kako bismo dale svoj doprinos Biblioteki igračaka.

S obzirom da sam prilikom učlanjenja upitala tetu koja nas je dočekala na koji način bi se moglo u stvari pomoći samoj biblioteci, odgovor je bio i  – donacijom samih igrački. Pošto se Jovana tako obradovala, jedan plišani zeko kojeg sam ponijela iz Gradiške je odlučio postati novi član biblioteke. Ta odluka je pokrenula niz lijepih reakcija.

Više o Prvoj BiH Biblioteki igračaka pročitajte ovdje.

DSCN6917_resize

Nastavilo se sa žutim biciklom na tri točka koji nam je dala komšinica i dugogodišnja prijateljica Mira Divjak, koja nas uvijek obraduje sitnicom za Jovanu, s tim da je i mene isto pazila dok sam studirala filozofiju i sociologiju, a Jovana je skakala od sreće.

A dan se nije još završio već nas je pozvala moja draga kolegica i sjajna žena i majka Vesna Krminac, koja se sjetila Jovane i kako bi njoj moglo biti potrebno nešto od velikog mnoštva igračaka koje je njena kuma Marija dr Đurić (ZU Stomatološka ambulanta ‘‘dr Đurić‘‘dala Jovani upravo juče.

dscn6912_resize.jpg

Gospođa Marija je ovaj put zaista obradovala i mene i muža i svekrvu i svekra i najviše samu Jovanu – puzzle, knjige za učenje, tvrdih korica, male, velike, na engleskom jeziku; kockice puna torba; bojanke, plišane igračke, kolica za bebe, ćele, kacige i oprema za rolere ili biciklo; tu je i Marija spakovala i garderobu, od koje smo odmah morali ostaviti Mini Maus frotirni ogrtač, kupaći kostimi, patike… Zaista, ne vrijedi više nabrajati. Mi smo samo ostali zahvalni na ovolikoj dobroti.

DSCN6914_resize

A kako je i sama doktorica Marija bila spremna darovati i vrtić u Čelincu (gdje stanuje), tako smo i mi odlučili da dio ovih igračaka damo našoj Prvoj Biblioteki igračaka u BiH i tako bar malo pomognemo i drugoj djeci.

DSCN6915_resize

Ruka koja daje je uvijek puna.

Sve je krenulo sa plišanim zekom i našim dobrim pomislima. Šaljite pozitivnu energiju u svemir i ona će naći svoj put opet do vas, ali i do drugih.

 

Leave a Reply

