Nalik si riječi melanholija

U ljubav ugazite bez imalo straha kao hrabar vojnik u lokvu krvi koja nagovještava smrt i nikad ne žalite što će vas vinuti do sedmog neba na sastanak sa arhangelima. Ne brinite, tu ne ostajete. Taj vihor će vas vratiti smrskanog na kraju (osmijeh). 

Ljeti se zaljubljujemo, patimo, volimo još jače…Nadam se da ćete i vi osjetiti sve sladi i trnce prave ljubavi. Vrijedna je svega.

Uživajte u najljepšim ljubavnim stihovima:

Potresni stihovi Pabla Nerude.

Pjesma pod nazivom VOLIM KAD ŠUTIŠ. 

 

VOLIM KAD ŠUTIŠ, jer kao da te nema,
a mene čuješ izdaleka, i moj te glas ne dodiruje.
Kao da su ti oči odletjele
i da ti je poljubac zatvorio usta.
Kao da su sve stvari ispunjene dušom mojom,
izranjaš iz njih, prepuna duše moje.
Leptiru iz sna, nalik si duši mojoj,
nalik si riječi melankolija.

Volim kad šutiš i kao da si daleko
i kao da jadikuješ, leptiru što gučeš.
Čuješ me izdaleka, a moj te glas ne doseže:
pusti me da zasutim šutnjom tvojom.
Daj mi da progovorim i tvojom šutnjom,
poput svjetiljke jasnom, kao prsten jednostavnom.
Poput noći si, šutljiva i zvjezdana.
Zvijezda je šutnja tvoja, tako daleka i srdačna.
Volim kad šutiš jer si nekako odsutna.
Daleka i ucviljena kao da si umrla.
Potom, riječ jedna i osmijeh dostaju.
I ja sam veseo, radujem se što to nije istina.

 

(Pablo Neruda: 20 POEMAS DE AMOR y una cancion desesperada, Editora Zatro, S.A.,Mexico,D.F, 1974

FOTO: linneahooverartist)

Leave a Reply

