DONACIJA ZA REGISTRACIJU

Nedavno sam na FB-u objavila obavještenje kako sam pokrenula stvari u uozbiljavanju predmeta BLOG/STRANICE i tome sl. Sada da obavijestim i blog pratioce.

Riječ je o registrovanju Udruženja SOFIA. Naime, pošto ne mogu poslati zahtjeve bilo kojeg tipa pa čak ni ovog donatorskog (mada radim uveliko na tome), jer individua NEMA PRAVO na donaciju, potrebno je da se registrujem ili kao Udruženje, u ovom slučaju svakako neprofitno, ili kao SP, što bi bila onda privredna djelatnost i podrazumijevala bi pružanje usluga u vidu sponzorstava, reklamiranja i slično.

Kako je kultura pojam na kojem ja prva zaista nemam želju da zarađujem te je time obezvrijedim ( u onom lošem, tržišno-ekonomskom smislu), ono čemu težim jeste uozbiljenje aktivnosti pisanja, objavljivanja, izdavanja knjiga, saradnje sa brojnim piscima i sl. te naravno posvetiti se prvoj ljubavi – ili najvećoj i jedinoj- filozofiji.

Stoga mi je potrebna pomoć, kroz donacije. Registracija Udruženja je u Republici Srpskoj nekih 300,00 KM, početnih, a kasnije se planiraju primati donacije kako iz inostranih zemalja, tako i iz naše države i regiona. Da bi se otpočeo rad kao samostalni preduzetnik, neophodna je registracija koja je minimalna, a od ovog mjeseca je čak i besplatna, međutim, mora se prijaviti bar jedan radnik – obezbjediti par plata na pola radnog vremena plus socijalna i zdravstvena zaštita (270,00KM) i plaćanje republičke takse koja se kada se podijeli na 12 mjeseci kreće oko nekih 25 -50 KM. Tu su i obaveze prema računovođi, koje bi mjesečno iznosile oko 50,00KM, a ulaganja od sponzora bi zaista morala biti ogromna, bar za mene – mjesečno bih morala imati promet od minimalno 500-600 KM.  Sve ovo saznala sam na konsultacijama sa Ivanom Babićem u Gradskoj razvojnoj agenciji grada Banja Luka, na preporuku direktora Milanovića čije sam savjete oko pokretanja start-up poslovanja imala priliku slušati na Fuse konferencijina proljeće ove godine.

Kako sam pratilac Mreže za izgradnju mira te sam tako došla i do direktorija donatora koje nam tokom čitave godine priprema gospodin Bubalo, te sam juče krenula sa slanjem molbi za donaciju. Očekujem uspjeh, naravno. I dolazak prvih odbijenica (smijeh).

donacije.png

Tako sam kontaktirala 1325 Grants FBA, 1440 Foundation, o čijem odgovoru možete sazanti više na slici iznad, na 1% CLUB sam se pokušala registrovati, ali lokacija im ne odgovara, Advocate Europe, Memorijalni Institut A. J. Muste, Alert Fond for Youth i to za brzu pomoć, do 250 eura, Kulturna Fondacija Allianz, Ambasade Nizozemske, Njemačke… Nastavljam dalje.

Nakon registracije, u planu je izdavanje romana našeg autora Danila Topića, i zaista se veselim radu na oplemenjivanju duha moje zajednice.

Ukoliko poznajete osobe zainteresovane za učestvovanje u projektu, kontaktirajte me na ana.galic.bl@gmail.com. Osim toga, kako nemam otvoren devizni račun, zbog skupog održavanja mjesečnih troškova, riječ o donacijama koje bi za sami početak bile prebačena na tekući račun u Addiko Banci.

Hvala vam,

Vaša Ana.

5 thoughts on “DONACIJA ZA REGISTRACIJU

  1. …Sretno ti s donacijama! Ja sam jednom probao nešto slično, ali od našeg naroda nema pomoći, svi sve žele besplatno… Svi žele čitati kvalitetne postove, ali nitko se ne želi aktivirati, da ne govorim o donacijama…

    Liked by 1 person

      1. Rekao bih da ljudi ne žele dati lovu, iako svi zarađuju, ako već nigdje drugdje onda na poslovima na kojima rade, a sami žele sve besplatno. Kao npr., svi žele nekaj besplatno kad su na internetu, na crno, a kad treba platiti, nema ih nigdje. Jednom sam znao reći, a kako bi bilo da ti radiš svoj posao, a ne budeš plaćen, znači da radiš besplatno? Onda se svi počnu buniti. Narod je stoka i to je činjenica…

        Liked by 1 person

      2. Tačno. Takođe mislim da se ne promišlja dovoljno o tome koliko nam je toga dato, nego se uhvatimo poznatih izreka – a ko je meni dao, sam pao sam se ubio i sl. A polazim od sebe – kada god sam u mogućnosti, podržavam sve akcije kojima je cilj da učinimo svijet boljim. Neko je više naklonjem ljubavi prema našim krznatim prijateljima – pomozimo i udomimo bar jednog. I tome sl. Umjesto da se i sami usudimo da učinimo nešto, novac koji nekome znači zaista prekretnicu, to će ostaviti za nove mango hlače od 80,00 KM, ne za pa čak i samog sebe, recimo kurs jednog od stranih jezika. Bojim se da idemo ka izreci Luja XV – ‘Poslije mene potop’, te posljedicama koje je život po njoj donio. Možda da se počnemo baviti izradom giljotina pa se obogatimo kao Tales sa cjedilima za masline.

        Liked by 1 person

Leave a Reply

