Veliki sam obožavalac romantično-ženstvenih nabora na tkaninama i kad god bih bila u prilici nešto sebi sašiti, ručno ili sa Bagatom, to bi bili ti zavodnički volani. Nedavno sam otkrila jedan posve osvježavajući modni brend (ako tako smijem reći) pod nazivom LOLA.tees koji osim što svoje originalne modne kreacije oplemenjuje upravo tim must have volanima, čini to i svojim porukama sa odjevnih predmeta – svaka LOLA.tees majica nam priča svoju priču. Pročitajte više o ovim kreatorkama.
POČECI
Otkud ideja?
“Ideja je bila ostvariti dodatnu zaradu, te smo osmislile one size I. model majice i objavili ga na FB stranici Cvjetak Zanovjetak (cvjetni ukrasi za odjeću i kosu koje je Helena izrađivala). Izradile smo 50 komada majica koje su se rasprodale za jedan dan i tako odlučile nastaviti dalje, nismo slutile gdje će nas taj ‘’pokušaj’’ dovesti (osmijeh).”
MODA I DIZAJN
Kako ste ispekli svoj zanat?
“Kada smo primijetile da Lola ima jako dobar odaziv odlučile smo iskoristiti fotografiju koja je do tada bila tek hobi za nas obje, te smo potom napravile FB stranicu i krenule s marketingom. Obje smo se školovale na bliskim studijima, menadžment i ekonomija, te smo stečena znanja primijenile i na posao s Lolama, a dodatni bonus je bio velika sklonost modi i dizajnu.”
KAKO JE NASTALO IME
Naziv LOLA
“Lola nam se učinio zgodnim nazivom, lako pamtljivim i zaraznim. Htjele smo da se bilo koji naš artikl, bilo da je suknja ili majica, poistovjeti sa tim natpisom LOLA. Kada netko vidi sami artikal željele smo da kaže hej to je LOLA. Tako nas zapravo danas i zovu i kada vide određeni artikal uvijek pitaju “jel’ to LOLA”. “
PORUKA
Šta želite poručiti svijetu svojim natpisima?
“Zapravo svaki kupac nosi svoju vlastitu poruku, bilo da je riječ o humorističnom natpisu ili izražavanju osobnog stave. Kupcima dajemo na izbor odabir natpisa, a i sami redovno plasiramo natpise s kojima se ljudi mogu poistovjetiti.”
UPORNOST
Lolina Filozofija
“Ljubav prema poslu koji radite.
Upornost, marljivost, trud, rad i opuštanje. Iako, kao i u svakom poslu, dođe i do stresnih trenutaka, još uvijek volimo svoj posao i smatramo da je to najbitnija stavka u cijelom procesu. “
BUDUĆNOST
Uspjeh – šta dalje i poruka onima koji još uvijek tragaju za partnerima i oživljavanjem ideje?
“Naš savjet svima je da izađu i pokažu svoj rad javnosti, jer nemaju što izgubiti. Svatko može pokušati.Ako vidite da ne ide, okrenite se nečemu drugom, jer najgori je strah. Recept za uspjeh bi bio taj da date sve od sebe i budete uporni i marljivi.”
Intervju sačinila Ana Galić, dipl.prof.
Za Author anagalicblog kreatorke iz Ljubuskog: Helena Bilic i Jelena Dzolic.
(Foto: FB stranica LOLA.tees ©)