Saopštenje za javnost,
TABELA ZA PROCJENU SPOSOBNOSTI KRITIČKOG MIŠLJENJA: © Ana Galić, Uvod u kritičko mišljenje, 2021.
Poštovani,
Ovim putem vam se obraćam s molbom za popunjavanje upitnika o kritičkom mišljenju, namijenjenom kako profesorima/nastavnicima, tako i studentima/učenicima, a u svrhu istraživanja sprovedenog kao dio naučne monografije naziva Uvod u kritičko mišljenje, moje malenkosti.
Cilj upitnika je steći terenske podatke i eventualnu statistiku o sposobnostima i vještinama koje sa sobom kritičko mišljenje nužno nosi. Nema pogrešnih odgovora. Odgovori služe samo u naučne svrhe i potpuno su anonimni.
Šaljem vam tabelu za popunjavanje, o procjeni sposobnosti kritičkog mišljenja, a u nastavku je i link za Google obrazac, koji je mnogo jednostavniji i često prijemčiviji za popunjavanje: https://forms.gle/8Fb7FeYbhh2gp2zf8.
Tu sam za sva eventualna pitanja.
Hvala vam.
Word dokument možete preuzeti ovdje:
Tabela je u nastavku:
UVOD U KRITIČKO MIŠLJENJE UPITNIK: 2021-2022
Upitnik koji Vam je na uvidu dio je naučne monografije o kritičkom mišljenju, autorke Ane Galić, magistra filozofije, na osnovu kojeg se vrši procjena vještina kritičkog mišljenja te sposobnosti za argumentaciju i efektivnu analizu. Ciljana grupa jesu akteri obrazovnog procesa, kako učenici/studenti, tako i nastavnici/profesori.Molimo Vas da prvo pažljivo pročitate sva pitanja a nakon toga date što preciznije odgovore. Zahvaljujemo na saradnji!
1. Tabela za samoprocjenu
2. U zadnju kolonu trebate upisati jedan od navedenih brojeva, a koji se poklapaju sa vašim mišljenjem:
0 – snažno se ne slažem; 1 – ne slažem se; 2 – donekle se slažem; 3 – slažem se; 4 – snažno se slažem.
R.br. | Pitanje | Odgovor | |
1. | Osjećam se ugodno dok ukazujem na potencijalne slabosti u radu eksperata | ||
2. | Mogu zadržati fokus baš onoliko vremena koliko je potrebno da nešto bude obavljeno | ||
3. | Znam koja su različita značenja riječi argument u kritičkom mišljenju | ||
4. | Mogu analizirati strukturu argumenta | ||
5. | Mogu kritikovati bez osjećaja da me to čini lošom osobom | ||
6. | Znam šta se misli pod slijedom razmišljanja | ||
7. | Svjestan sam koliko moja sadašnja vjerovanja mogu uticati i stvoriti predrasude koje će uticati na pošteno razmatranje problema | ||
8. | Strpljiv sam u identifikovanju slijeda razmišljanja u argumentu | ||
9. | Dobar sam u prepoznavanju signala koji se koriste u označavanju faza tokom argumentovanja | ||
10. | Nalazim jednostavnim razdvajanje ključnih tačaka od ostatka materijala | ||
11. | Veoma sam strpljiv u prolaženju kroz činjenice s ciljem da formiram tačan sud | ||
12. | Dobar sam u identifikovanju nepoštenih tehnika koje su korištene kako bi se uticalo uvjeravanjem na čitaoca | ||
13. | Dobar sam u čitanju između redova | ||
14. | Nalazim lakim evaluaciju dokaza kako bih pružio podršku određenom sudu | ||
15. | Inače obraćam pažnju na detalje | ||
16. | Jednostavno mi je da odvažem dva različita stajališta na objektivan način | ||
17. | Ukoliko u nešto nisam siguran, istražiću to kako bih saznao nešto više | ||
18. | Mogu predstaviti svoje argumente jasno | ||
19. | Razumijem kako se konstruiše argument | ||
20. | Znam utvrditi razliku između opisivanja i analitičkog pisanja | ||
21. | Mogu uočiti nepravilnosti u argumentu veoma lako | ||
22. | Dobar sam u identifikaciji obrazaca, tj. ponavljanja | ||
23. | Svjestan sam kako način na koji sam odgojen može uticati na formiranje predrasuda tokom razmatranja određenog problema | ||
24. | Znam kako da izvršim procjenu izvora | ||
25. | Razumijem zbog čega se ambiciozan jezik često zna koristiti u istaživanjima | ||
Životna dob | |||
Afilijacija(za zaposlene)/Studijski program (za studente) | |||
U Banjoj Luci, 19.05.2021. godine
Ana Galić, magistar filozofije