Ključne riječi: Rimsko ropstvo, udžbenik Cambridge kurs latinskog jezika, kritička pedagogija, kritička svijest, dekolonizacija
Uvod U članku, Robovi su bili sretni: Latinski jezik u srednjoj školi i horor klasičnih studija, Erik Robinson, učitelj latinskog jezika iz javne srednje škole u Teksasu, kritikuje kako, prema njegovom iskustvu, podučavanje klasika nastoji izbjeći dubinske rasprave o pitanjima poput brutalnosti rata, postupanja sa ženama i iskustva robova (Robinson, 2017.). Međutim, tekstovi poput članka “Podučavanje osjetljivih tema u klasicima srednjih škola” (Hunt, 2016.) i knjige “Od pobačaja do pederastije: rješavanje teških tema u podučavanju klasika” (Sorkin Rabinowitz i McHardy, 2014.) snažno zagovaraju učiteljima da se pozabave ovim teškim i osjetljivim temama. Oni tvrde da istorijska udaljenost između nas i grčko-rimske kulture i istorije može omogućiti učenicima da se uključe i učestvuju u raspravama koje bi inače mogle biti teške i koje mogu pružiti dragocjenu priliku za rješavanje neugodnih tema u učionici.
Ostatak istraživačkog članka Elle Parodi (prevod Ana Galić) pročitati klikom na link:
http://www.casopisapriori.com/index.php/apriori/article/view/24/21
Drugi broj Naučno-popularnog časopisa A priori možete čitati ovdje.

Fb: Ana Galić magistar filozofije
Instagram: @anagalicmaster
Twitter: @anagalicmaster
Linkedin: Ana Galić
E-mail: ana.galic.bl@gmail.com
You Tube: Ana Galić magistar filozofije